Новый выпуск

2023, №: 3

Подробнее

Известия ВУЗов Кыргызстана

Cтатья
Авторы
  1. Даузова С.Ф., Дуйшеналиев А.Б., Акматкулов А.А.
  2. Даузова С.Ф., Дуйшеналиев А.Б., Акматкулов А.А.
  3. S. Dauzova, A. Duishenaliev, A. Akmatkulov
Название
  1. КОНСТРУКТИВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ МАГИСТРАНТА В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ
  2. МАГИСТРАНТТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫК ПРАКТИКАДАГЫ КОНСТРУКТИВДҮҮ ИШМЕРДИГИ
  3. CONSTRUCTIVE ACTIVITY OF A MASTER'S STUDENT IN PEDAGOGICAL PRACTICE
Аннотация
  1. В статье рассматривается организация преддипломного обучения магистрантов во время прохождения педагогической практики. Также был описан ход курса «Информационные процессы и системы» для первокурсников специальности «ИТ». Навыки магистра в организации курса, а также усилия по развитию умения вовлекать студентов в познавательную деятельность имеют большое значение для дальнейшего развития его будущей педагогической деятельности. План работы, освещенный в статье, состоит из: цели, задач педагогической практики, содержания, организации практики, отчетных процедур и др. Педагогическая практика направлена на внедрение теоретических знаний в учебный процесс. Кроме того, в перечень включены нормативные документы, основная литература, дополнительная литература, интернет-ресурсы, материалы периодических изданий, компьютерные программы для обучения и тестирования, фильмы, мультимедиа.
  2. Макалада педагогикалык практика учурундагы магистранттардын бакалавриатта сабак берүүнү уюштуруу маселеси каралган. Ошондой эле IT-кесиптери боюнча окуган биринчи курстун студенттерине “Маалыматтык процесстер жана системалар” курсу боюнча ѳтүлгѳн сабактардын жүрүшү баяндалган. Магистранттын сабакты уюштуруу тажрыйбасы боюнча кѳнүгүүлѳрү, ошондой эле студенттерди таанып-билүү ишмердиктерине кызыктыра алуу жѳндѳмдүүлүктѳрдү жаратуу аракеттери, анын келечектеги педагогикалык ишмердигинин андан ары ѳѳрчүшүндѳ зор мааниге ээ. Макалада каралган иш мерчеми тѳмѳндѳгүлѳрдѳн турат: максат, педагогикалык практиканын милдеттери, мазмуну, практиканы уюштуруу, эсеп берүү тартиптери жана башкалар. Педагогикалык практика окуу мерчемдери боюнча өздөштүрүлгөн теориялык билимдерди окуу процессине киргизүүгө арналган. Мындан сырткары нормативдик документтер, негизги адабияттар, кошумча адабияттар, интернет-ресурстары, мезгилдүү басмалардан материалдар, окутулуучу жана текшерүүчү компьютердик программалар, фильмдер, мультимедиа каражаттары тизме боюнча камдалды.
  3. The article deals with the organization of pre-graduate education of undergraduates during the passage of pedagogical practice. The course of the course "Information processes and systems" for first-year students of the specialty "IT" was also described. Master's skills in organizing the course, as well as efforts to develop the ability to involve students in cognitive activities are of great importance for the further development of his future teaching activities. The work plan covered in the article consists of: goals, objectives of pedagogical practice, content, organization of practice, reporting procedures, etc. Pedagogical practice is aimed at introducing theoretical knowledge into the educational process. In addition, the list includes normative documents, basic literature, additional literature, Internet resources, materials from periodicals, computer programs for training and testing, films, multimedia.
Ключевые слова
  1. педагогическая практика, конструктивная деятельность, информационные процессы, системы, структура системы, отчетность.
  2. педагогикалык практика, конструктивдүү иш-аракеттер, маалыматтык процесстер, тутумдар, тутумдун түзүлүшү, отчеттуулук.
  3. pedagogical practice, constructive activity, information processes, systems, system structure, reporting.
Сведения об авторах
  1. Даузова С.Ф., Кыргызский государственный технический университет имени И. Раззакова, г.Бишкек, Кыргызская Республика, магистрант. Дуйшеналиев А.Б., Кыргызский государственный технический университет имени И. Раззакова, г.Бишкек, Кыргызская Республика, магистрант. Акматкулов А.А., Кыргызский государственный технический университет имени И. Раззакова, г.Бишкек, Кыргызская Республика, профессор.
  2. Даузова С.Ф., И. Раззаков атындагы Кыргыз мамлекеттик университети, Бишкек шаары, Кыргыз Республикасы, магистрант. Дуйшеналиев А.Б., И. Раззаков атындагы Кыргыз мамлекеттик университети, Бишкек шаары, Кыргыз Республикасы, магистрант.
  3. S. Dauzova, Kyrgyz State Technical University by name of I. Razzakov, Bishkek, Kyrgyz Republic, undergraduate student. A. Duishenaliev, Kyrgyz State Technical University by name of I. Razzakov, Bishkek, Kyrgyz Republic, undergraduate student. A. Akmatkulov, Kyrgyz State Technical University by name of I. Razzakov, Bishkek, Kyrgyz Republic, professor.
Полнотекстовая версия
DOI
  • 10.26104/IVK.2019.45.557
  • Версия для цитирования
  • Даузова С.Ф., Дуйшеналиев А.Б., Акматкулов А.А. КОНСТРУКТИВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ МАГИСТРАНТА В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2022. №. 2. C. 48-51