Новый выпуск

2023, №: 3

Подробнее

Известия ВУЗов Кыргызстана

Cтатья
Авторы
  1. Нуруева Ж.Б
  2. Нуруева Ж.Б
  3. Zh. Nurueva
Название
  1. ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЦИФРОВЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ В ПРЕПОДАВАНИИ МАТЕМАТИКИ
  2. МАТЕМАТИКАНЫ ОКУТУУДА САНАРИП БИЛИМ БЕРҮҮ РЕСУРСТАРЫН КОЛДОНУУ
  3. USE OF DIGITAL EDUCATIONAL RESOURCES IN TEACHING MATHEMATICS
Аннотация
  1. Цифровые образовательные ресурсы (ТРЦ) – фотографии, видеоклипы, динамические модели, объекты виртуальной реальности и Интерактивное моделирование, картографические материалы, звукозаписи, символические объекты, деловая графика, текстовые документы и учебные материалы, необходимые для организации учебного процесса. Современный учитель должен не только знать знания своего предмета, но и владеть новейшими технологиями и уметь общаться с учениками на одном языке. Статья содержит полезные цифровые инструменты и советы по их использованию, чтобы помочь учителям выбрать цифровые ресурсы, которые эффективно сопровождают учебный процесс.
  2. Санарип билим берүү ресурстар (СББР) - санариптик түрдө берилген фотосүрөттөр, видеоклиптер, динамикалык моделдер, виртуалдык реалдуулуктун объекттери жана интерактивдүү моделдөө, картографиялык материалдар, үн жазуулары, символикалык объекттер, иштиктүү графика, тексттик документтер жана окуу процессин уюштуруу үчүн зарыл болгон окуу материалдары. Заманбап мугалим өз сабагы боюнча билимди гана билбестен, акыркы технологияларды өздөштүрүп, окуучулар менен бир тилде сүйлөшө алуу керек. Макала натыйжалуу билим берүү процессин коштогон санариптик ресурстарды тандоодо мугалимге жардам берүү үчүн, пайдалуу санариптик инструменттерди жана аларды кантип колдонуу керектиги боюнча сунуштарды камтыйт.
  3. Digital educational resources (SEC) – photographs, video clips, dynamic models, virtual reality objects and interactive modeling, cartographic materials, sound recordings, symbolic objects, business graphics, text documents and educational materials necessary for the organization of the educational process. A modern teacher should not only know the knowledge of his subject, but also possess the latest technologies and be able to communicate with students in the same language. The article contains useful digital tools and tips on how to use them to help teachers choose digital resources that effectively accompany the learning process
Ключевые слова
  1. математика образование, цифровое образование, ресурсы, ментальные карты, виртуальная доска, интерактивный контент, педагогическое колесо.
  2. математика, билим берүү, санариптик билим берүү, ресурстар, менталдык карталар, виртуалдык доска, интерактивдүү контент, педагогикалык дөңгөлөк.
  3. mathematics education, digital education, resources, mental maps, virtual whiteboard, interactive content, pedagogical wheel.
Сведения об авторах
  1. Нуруева Ж.Б., Профессиональный колледж Кыргызского национального университета имени Ж. Баласагына, г. Бишкек, Кыргызская Республика, преподаватель.
  2. Нуруева Ж.Б., Ж. Баласагын атындагы Кыргыз улуттук университетинин кесиптик колледжи, Бишкек шаары, Кыргыз Республикасы, окутуучу.
  3. Zh. Nurueva, Vocational College of Kyrgyz National University by name of Zh. Balasagyn, Bishkek, Kyrgyz Republic, lecturer.
Полнотекстовая версия
DOI
  • 10.26104/IVK.2019.45.557
  • Версия для цитирования
  • Нуруева Ж.Б ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЦИФРОВЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕСУРСОВ В ПРЕПОДАВАНИИ МАТЕМАТИКИ. Известия ВУЗов Кыргызстана. 2022. №. 2. C. 61-65